Останні новини

  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next

Змінені номери телефонів

15-12-2016

З 15 грудня 2016 року будуть змінен...

Подробнее

Графік роботи підприємства

18-11-2016

Графік роботи Полтавського КЕПОП П...

Подробнее

Оформлення замовлень продукції ідприємства

Для оформлення заказа  протезно – ортопедичних виробів і ортопедичного взуття виробництва Полтавського КЕПОП,

замовники  повинни здати

 в медичний відділ підприємства наступні документи:

 

>  Оригінал направлення на забезпечення протезно-ортопедичними виробами і ортопедичноговзуття від місцевих органів праці та соціального захисту населення;

>  Оригінал паспорта (для осіб віком після 16 років);

>  Оригінал свідоцтва про народження (для осіб віком до 16 років) таоригіналпаспорта одного з батьків, що супроводжує дитину;

>  Оригінал довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;

>  Оригінал пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії;

>  Оригінал висновку МСЕК про встановлення інвалідності (для дітей – інвалідів висновок ЛКК);

>  Копія індивідуальної програми реабілітації (для інвалідів та дитини – інваліда);

>  Копія висновку ЛКК для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (для інших осіб);

Оригінал посвідчення, що підтверджує статус особи, яка має право на пільги відповідно до законодавства України;

>  Копія довідки з місця роботи з зазначенням займаної посади та місця роботи.

Якщо за технічним або іншим засобом реабілітації звернувсязаконний представникінваліда чи дитини – інваліда, то він разом з зазначеними документами подає свій паспорт та документи, що підтверджують повноваження законного представника (доручення).

Інваліди та інші особи, щоперебувають на повному державному утриманнізабезпечуються протезно – ортопедичними виробами за зверненням керівників відповідних закладів до місцевих органів праці та соціального захисту населення.

Додати коментар


Захисний код
Оновити